Social media – la ce trebuie sa ne asteptam in viitor?

Nu exista nici o indoiala ca social media a devenit o parte extrem de importanta in vietile noastre. Beneficiile pe care ni le ofera sunt multiple, insa nu trebuie sa ii acordam mai mult timp decat este necesar pentru a nu crea o dependenta. In continuare, vom aborda acest subiect mai in detaliu, astfel incat sa stii la ce sa te astepti in viitor din punct de vedere al social media. 

Realitatea augmentata devine din ce in ce mai populara

In comparatie cu anii trecuti, realitatea augmentata a devenit si mai populara in prezent. Se preconizeaza ca popularitatea sa va fi si mai mare in anii urmatori. Ei bine, acest lucru se datoreaza faptului ca aplicatiile Instagram, TikTok si Snapchat au introdus filtre de RA. Aceste filtre extraordinar de atractive sunt, fara doar si poate, o experienta interactiva, experienta care se bazeaza pe o combinatie intre lumea virtuala si cea reala. De la modificarea aspectului exterior pana la modificarea sexului si varstei, exista numeroase ocazii pe social media in care filtrele de RA sunt utilizate.

Realitatea virtuala este extrem de apreciata si se imbunatateste tot mai mult

Se pare ca realitatea virtuala ar putea reprezenta in urmatorii ani, viitorul social-networking-ului. In caz ca nu stiai deja, industria RV este intr-o continua crestere. Pana la finele lui 2022, analistii spun ca se va ajunge la o crestere de peste 200 de miliarde de dolari. Platforma Facebook a lansat Facebook 360, o aplicatie de RV, care reprezinta hub-ul pentru clipuri si poze la 360 de grade.

Foarte multe brand-uri folosesc TikTok

Aceasta platforma nu este folosita doar de oameni de toate varstele si nationalitatile, ci si de foarte multe companii. TikTok este platforma favorita a Generatiei Z, insa companiile nu stiu in momentul de fata modul in care aceasta platforma poate fi exploatata la maxim. Chiar si asa, se preconizeaza ca tot mai multe brand-uri vor apela in viitor la TikTok pentru a se promova si pentru a fi in pas cu tehnologia. TikTok a cunoscut o crestere de-a dreptul uriasa in 2019, si de atunci a devenit una dintre cele mai populare aplicatii din lume. In momentul de fata, exista mai mult de 500 de milioane de utilizatori activi. Si, asa cum am mentionat mai devreme, trebuie sa ne asteptam ca vom vedea din ce in ce mai mult brand-uri care se vor promova in viitor pe TikTok.

Numarul story-urilor de pe social media este in continua crestere

Cand spunem crestere, ne referim de fapt la conturile pe care brand-urile le detin, si nu persoanele fizice. Peste 60% dintre brand-urile active in prezent pe piata au decis sa isi implementeze Instagram Stories in strategiile lor de social media. Cele care nu au facut deja acest lucru, intentioneaza sa o faca in urmatoarele 12 luni. Story-urile de pe social media genereaza engagement, iar companiile se vor pune cu siguranta pe treaba din acest punct de vedere, daca nu au facut-o deja. Asadar, se anunta schimbari majore, atat in viitorul apropiat cat si in cel indepartat.

Previous post Tarile care au gestionat cel mai bine pandemia de Covid-19
Next post Ministrii USR-PLUS din Guvernul Citu si-au depus demisia